2014-05-26

Śnieżka!

Śnieżka, jak sama nazwa tego najwyższego szczytu Karkonoszy sugeruje - w naturalny sposób kojarzy się ze śniegiem, mrozem i lodem. Nie ukrywam, że mnie najbardziej podoba się w zimowej szacie, gdy lodowate chmury z trudem przechodzą przez Równię pod Śnieżką, a jej wierzchołek bieleje na tle błękitnego nieba. Tym razem mróz i wiatr okazały się zbyt wielkie, bym mógł zrobić choć kilka zdjęć na szczycie choć widoki były naprawdę niesamowite. Błyskawicznie traciłem czucie w palcach, uderzenia wiatru uniemożliwiały utrzymanie stabilnej pozycji ciała. Kilka zdjęć zrobiłem w okolicach Słonecznika, przy Domu Śląskim wszystko spowite było mgłą, a szczyt Śnieżki wystawał ponad chmury.









4 komentarze:

  1. A kiedy robiłeś te zdjęcia?
    Ja byłam pod Śnieżką 4 maja - na dole wiosna, na górze zima, prawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był drugi tydzień lutego :-), śniegu mało, praktycznie sam lód ale za to mróz solidny :-).

      Usuń
  2. Mnie też najbardziej podoba się zimą, jest wtedy taka dostojna i tajemnicza.

    OdpowiedzUsuń